Syrran <3



Du är en förebild, en vän, en hjälpare i nöd, rolig, omtänksam... du är underbar <3 Det finns ingen annan som du och jag är glad att det är just du som är min syster! 

Du ställer alltid upp då jag behöver hjälp, speciellt med alla mina läxor, prov och inlämningar. Du anar inte hur mycket det hjälper och hur mycket jag uppskattar det. Mamma orkar förhöra mig på några ord medan du sitter uppe i flera timmar för att hjälpa mig. 

Du gillar samma saker som jag och du känns så lätt att umgås med. Tystnaden med dig känns inte jobbig och du lyssnar då man har något att säga. Du är alltid hungrig samtidigt som jag är det, jag älskar att äta kvällsfika tillsammans med dig. När vi sitter båda två på våra datorer, så skriver man till dig och frågar om inte du vill komma ner och fika med mig. Wow, nu kom du ner bara för det. Så nu ska jag gå och fixa lite kvällsfika till oss.

Jag älskar dig Elin och lämna mig inte igen nu när du är hemma från Spanien. Jag behöver dig verkligen. Lämna mig aldrig!









<3<3<3<3


Kommentarer
Elin

Nej, men sötaste inlägget ever <3 :D Är så glad att jag har dig som syrra också. Vet inte vad jag skulle göra om du skulle försvinna :'( Nej, du och jag för alltid julia <3<3<3

2010-05-13 @ 20:27:47
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
julia :)<3

<3<3 Nej, du får verkligen inte heller försvinna. Jag skulle inte klara mig utan dig. Mitt liv skulle inte vara som det är idag utan dig <3 love you!!

4-ever<3

2010-05-14 @ 01:04:44
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0