Att fästa sig vid någon

Det jobbiga med att fästa sig vid någon, är att man nån gång måste släppa taget.

Blir så ledsen över att Esthers föräldrar ska flytta isär och skaffa olika lägenheter inne i stan. De kommer inte behöva mig längre och jag som tycker om dem allihopa så mycket! Esther har ju t.om. planerat att bjuda mig på hennes 7-års dag i Augusti nästa år, den söta lilla ungen!! <3

Hon frågade mig om jag ville komma på hennes gympauppvisning på söndag. Jag funderar på att göra det (förstås utan att få betalt). Känner mig som en syster till henne. Eller som att hon är en verision av mig som liten!!



Kommentarer
Niklas Söderström

Bilden <3

2010-11-15 @ 22:20:45
URL: http://www.soderniklas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0