Dans (hallunda), polisstopp

Hela mitt huvud snurrar, det är sjukt!! Mår lite illa bara för att jag dansade sista dansen med en som snurrar runt, runt, runt!!! Men det var sjukt kul!!!

Var en väldigt kul danskväll!! Jag dansade varenda dans! Har aldrig hänt förut. Tänk er 3 ½ timmes träning... Pheuw!

På vägen hem blev vi stoppade av polisen. Coolt tycker jag, har aldrig varit med om ett polisstopp förut. :P Mamma fick visa körkort och göra en nykterhetskontroll. Kommer ihåg den enda gången jag har fått göra en nykterhetskontroll (för att få komma in på en bandkväll), jag höll på att fnissa ihjäl mig och kunde inte blåsa!! :P tror att de trodde att jag var lite full för att jag höll på och tramsa så mycket...


Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0