Det är tur att man har koll

Har aldrig koll på familjen känner jag. Vet aldrig var någon är. Elin däremot har stenkoll! I alla fall var jag är. Hon vet mina kvällsaktiviteter, vilken dag de är och vilken tid.

Pappa bad mig sms:a Elin för att vi inte visste var hon var (hon slutade skolan för x antal timmar sen). Jag får svaret: "Sitter och pluggar på mitt rum ju... Läser i sängen." Glatt springer jag upp på ovanvåningen och in till Elins rum. Ser ingen Elin och fattar då inte att hon skojat med mig utan lyfter på täcket och undrar om hon gömmer sig någonstans. Kollar även bakom dörren, i garderoben och i pappas rum... Tillslut förstår jag att hon drivit med mig.


Var gömmer du dig någonstans Elin??


Kommentarer
Frida

Hahaha! :D Är du också lätt att lura?



SV: Aa, det kommer bli roligt att se henne. Det är bra Julia, du klarar det!

2010-11-29 @ 21:48:37
URL: http://fridajs.blogg.se/
Elin

Haha, jag gick ju inte ens i skolan igår :P XD

2010-11-30 @ 23:49:39
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0