Gott??

Jag blir så glad över att jag upptäcker för varje gång jag träffar Esther att hon är så lik mig som liten. Lika ledsen blir jag över att veta att jag snart ska sluta där.

Idag upptäckte jag att hon precis som jag gjorde gillar att blanda ihop allt som hon tycker är gott. Vad sägs om detta:
* Ketchup (det första rinniga som kommer ut, inte det kletiga alltså)
* Päronyoghurt
* Råa falukorvbitar
* Morot
* Vatten
* En pappersbit (hur tänkte hon där??)
Sen tyckte hon att jag var jättekonstig som inte ville äta sörjan!


Jag får nästan varje gång något från henne. Teckningar (ibland där hon skrivit farmor eller mamma. "Jag har ritat den här till dig... Jag råkade skriva farmor, gör det nåt?"), eller det här fina armbandet. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0