Gymnasiemässan

Jag har så fullt upp om dagarna, allt går i ett. Så jag hinner inte skriva om hur dagarna har varit förrän sent på kvällen!

Idag stod jag på gymnasiemässan med Michaela och Eddi. Vi hade riktigt roligt måste jag säga. Snackade med många personer om hur skolan var. Fick svara på samma frågor flera gånger, så man fick in en rutin.

Speciellt roligt var det när jag sa till Michaela "Jaha, du stoppar också din mobil i bh:n... Men stoppar du din där??" (hon stoppade sin så att den satt fast med bh-bandet) "Jag stoppar min här!!" sa jag och skulle visa att jag la den i själva bh:n. Och medan jag står och klämmer på mitt ena bröst går två ganska snygga killar (elevambassadörer för en annan skola) förbi varav den ena säger hej. Och där står jag och klämmer mig själv på bröstet!! Michaela och jag vek oss av skratt! :p

Frida tittade förbi också! Kul :) Hon hade sina föräldrar med sig och de var också jättetrevliga! Frida du måste verkligen börja på skolan! It's the best :D


Kommentarer
Frida

Hahaha, det där med killarna var så roligt!! Hahaha! ;D



Ska gå på Öppet hus sen. :) Det är så svårt att välja!

2010-11-28 @ 13:32:49
URL: http://fridajs.blogg.se/
Michaela

HAHAHAHHAHAHA jag skrattar högt fortfarande när jag tänker på det där med killarna. Killen som hälsade, hans min var helt oslagbar, hahahah! :D <3

2010-11-28 @ 22:22:35
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0