Hjärtat i snön <3

Jag vet att alla älskar att läsa om då jag skämmer ut mig. Här kommer därför min favorit att berätta av mina pinsamma historier. Kom att tänka på den när jag nyligen ritade ett hjärta i snön på vår tomt. Dock är den roligare att höra på när jag kan imitera mig själv i rörelser. Men jag gör ett försök att vara rolig över datorn.

Alla hjärtans dag: dagen för att göra alla singlar ännu mer deprimerade. Tragiskt nog är jag en av dem. Har varit singel alla de 17 alla hjärtans dag:ar som jag varit med om! Men för att försöka göra tillvaron lite ljusare ett år gick jag och ritade hjärtan i snön på vägen hem från bussen. Var väl inte så farligt... Tills jag kom på att jag skulle göra ett STORT hjärta mitt i gångvägen. 

Jag sätter baken högt upp i vädret och hoppar runt som en galning medan jag ritar hjärtat med hela mina händer. När jag är klar tittar jag stolt ned på mitt stora hjärta, det sträcker sig över hela gångvägen. Tillslut märker jag att en granne har stannat upp för att titta på mig. Vet inte hur länge han stått där men hans min var inte att leka med. Hakan är ned till marken och han ser både förbryllad och lite road ut. 

Kan ju tillägga att hjärtat var precis utanför hans tomt, så inte undra på att han kollade så konstigt. "En hemlig beundrare?" kanske han glatt tänkte.    



Kommentarer
Elin

Hahaha, kommer ihåg när du berättade det där för mig. Skrattade lika mycket nu :P

2010-11-24 @ 22:49:13
URL: http://cassler.blogg.se/
Elin

Haha, va mobbat det där lät Julia!



Jaaa, det kan vi ju göra. Men det är ju vindruvor som gäller på riktigt nyårsafton. Fast vet inte om det är så på Kanarieöarna också :S men vi kan ju såklart köra ändå ;P

2010-11-24 @ 23:21:21
URL: http://cassler.blogg.se/
Natascha

HAHAHAHAHA LOOOVE IT! Men du sa aldrig att det var utanför hans tomt! HAHAHAHA

2010-11-26 @ 13:13:35
URL: http://uppoveroronen.blogg.se/
Magnus

Snyggt hjärta utanför grannens tomt måste jag säga du är duktig på att göra fina hjärtan kram Magnus

2010-11-27 @ 16:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0