Kallt!

Nu blir det allt bra kallt. Då gäller det att skaffa bra kläder. Jag och mamma åkte därför till Tyresö centrum för att leta efter jacka och skor.

Jag hittade faktiskt exakt ett par skor som jag ville ha (ville ha såna som Elin har = Timberlands.. fast svarta och helst billigare). Hittade ett par svarta nästan likadana för 500 kr + 99 för sulor!!! (Elins kostade för flera år sedan 1600, så de är säkert dyrare nu)

Sprang också in på Team sportia i 5 minuter och hittade en jacka för 1199. Ganska varm, lång, ganska snygg och skön.. (mamma och pappa betalade den!)

Perfekt! Ibland blir man glad.


Måste ursäkta mig för att jag står så konstigt.. det ser lite halvstört ut ;)


Kommentarer
Elin

HAHAHAHAHAHAHA, det där lät ju som jag var född på stenåldern. Jag tror faktiskt de kostar något liknande nu :P



Så flitig du är på att skriva ibland.. vips så har du 4 nya inlägg på 2 timmar liksom.. typ

2010-11-29 @ 01:35:13
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0