Klantigt av mig + Esther på besök hos mig

Åkte till tyresö idag för att kolla på Esthers gympauppvisning. Jobbigt att ta sig dit eftersom 840 inte går på söndagar och för att jag klev av för att byta buss i trollbäckens centrum istället för tyresö centrum (som det stod att jag skulle gjort på sl). Fick lite panik och visste inte vad jag skulle göra. Esthers mamma sa att jag skulle ta 819, men den åkte ju runt hela tyresö innan jag äntligen kom fram. Fick springa så att jag hann precis!!

Kul att se uppvisningen i alla fall, Esther är så söt! :)

Pappan skjutsade mig hela vägen hem!! Sjukt snällt. Esther fick komma hem till mig och hälsa på familjen och Ludde. Hon var lika blyg mot familjen som hon var mot mig när jag träffade henne för första gången. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0