Klockren raggningsreplik?

När jag skulle hem idag (från gymnasiemässan) var det sjuuukt mycket folk på perrongen. Säkert 200 eller 300 personer och alla skulle med samma tåg (dock inte mitt, men mitt tåg var trångt i alla fall!!).

Hur som helst stod jag där efter att Michaela lämnat mig. Förundrad över hur alla fick plats på ett och samma tåg. Då kommer en kille fram till mig. "Ursäkta, vet du vad klockan är?". Jag börjar titta på min klocka på armen (jobbig att ta fram under alla kläder), sen kommer jag på att vi är omringade av två stora klockor... Fattar då att det bara var en idiotisk raggningsreplik...



Kommentarer
Michaela

Alltså fy vad äckligt det var att gå på mitt tåg. Jag blev inknuffad på tåget och typ ihjälklämd (råkade hamna precis där Oskar satt, haha!). Sen skulle vi ju av nästa, och det var inte det lättaste :( FYYYYYYYY!

2010-11-28 @ 22:23:37
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0