Myskväll <3

Som sagt, jag var hos Natascha igår. Det var jättemysigt.

Jag åkte dit runt 4. Träffade Frida på bussen (man träffar alltid någon man känner på dalaröbussen). Komiskt att jag träffade just henne, vi hade snackat om att vi skulle ses snart. Hon följde med virriga mig till Natascha så jag hittade, snällt snällt. :D Jag babblade på mycket med henne (Frida), men det är inte lätt att veta vad man ska säga när någon redan vet allt om ens liv (en av mina trogna 20 läsare, haha :D).  

Natascha och jag räknade matte, blev dock inte så mycket gjort.

Senare gick vi till ungdomsgården där på dalarö och spelade super mario!! :D

Erika och Freja kom senare på kvällen och då badade vi i poolen. Vi kollade på hitta nemo och sen gick vi och la oss. :)


38 grader varmt!!


Kommentarer
Frida

Roligt att träffa dig! :) Får heller aldrig något gjort när jag pluggar med kompisar, man kan ju liksom inte sluta prata med varandra.



Ps. Super mario är superkul!! :D

2010-11-14 @ 20:57:56
URL: http://fridajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0