Nyttovecka

Efter en veckas lov med massa onyttigheter bestämde jag och mina kompisar oss för att vara lite nyttiga. Första dagen börjar ganska bra...

Eller åhh nej, glömde bort att jag skulle vara nyttig när jag var hos Esther så jag drack cola (dock light). Hennes pappa jobbar ju på coca cola så det blir mycket sån dricka. Han frågade mig förresten vad jag gillade för dricka. Han tänkte ta hem dricka till mig (nu inför julen). "Vill du ha cola, fanta, sprite, mer??". Vi kom fram till att han skulle blanda och ta lite av varje. Mitt jobb är bäst! De är för snälla!

Det finns goda saker att äta fast man är nyttig!!





Kommentarer
Frida

Bra Julia med nyttovecka! :)



Sv: Hahahah! Vad kollar du på för något då? Ps. Gillar du TV4 Fakta?

2010-11-08 @ 23:10:14
URL: http://fridajs.blogg.se/
Elin

Alla mina mackor!!!! :O :P

2010-11-09 @ 19:42:14
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0