Sacomässan

Oj vad snurrigt allt är. Har inte hittat nåt jobb som jag vill jobba med, vet därför inte vilket utbildning jag ska gå. Har världens tyngsta påse med massa skit (bland skitet fanns även roliga saker som godis, mandarin, överstrykningspenna, penna). Vet bara massa "småsaker" jag vill göra. Volontär/Au pair och sedan ett års musikutbildning. Men det blir man ju inget på. Aja det löser nog sig, har ju mer än ett år kvar att tänka.

Fick mina ögonfransar färgade. Dock syns det inte jättemycket. Fast det var gratis och jag gillar allt som är gratis!! :D


Kommentarer
Erika

Julia, jag kollade i au pair-broschyren och om du var intresserad av att åka till England så var det inget krav på 200 timmars erfarenhet som till USA. det står bara "du ska ha erfarenhet av barn". Så du behöver inte oroa dig ;)

2010-11-19 @ 20:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0