Skratta, trakasseras och skrämmas

Hur död jag än är nu och hur sjuk jag än börjar känna mig ska jag skriva ett inlägg. Så nu får ni banne mig läsa! :P

Idag var seriöst en sjukt rolig dag i skolan. Skrattade så sjukt mycket åt allt möjligt (kanske för att jag sov 4 timmar inatt och var helt död...). Går inte att förklara vad som var roligt, vi var flummiga och ni som var med mig idag vet allt jag skrattat åt.

Det som jag kallar för trakasserier var dels då Linus lyfte upp mig och slängde mig i soffan och dels då DJ puttade ner mig från soffan och klämde mig mellan de två sofforna. Värre än så var det inte. ;) Don't worry.   

Jag blev skrämd 3 gånger:
* Sitter och skriver på en berättelse (svenska uppgift) och läser precis det jag skrivit om att "jag hade en känsla av att någon förföljde med och mycket riktigt hördes flåsande andetag i nacken...". Då plötsligt rycker någon tag i dörrhandtaget in till mitt annars så tysta grupprum. Ojojoj, mitt hjärta!! :(
* Oskar kom och skrämde Freja på restaurangen. Seg som jag är upptäcker jag att han står där först 3 sekunder efter alla andra upptäckt honom och DÅ skriker jag till. :p
* Beklagade mig inför Ingrid att jag inte ville ha hicka när jag skulle ha spanska muntliga NP. Helt plötsligt när jag går brevid henne skriker hon till och attackerar mig. Man är inte van att hon gör så, så självklart blev jag riktigt rädd!!


Elise fick agera skrämselbild igen...


Kommentarer
ElisÄ

hahaha aah men det är lugnt, jag är ju läskig av mig ;d

2010-12-03 @ 21:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0