Varm mjölk, banan och en film???

Efter ett beeptest (förbättring från 6+10 till 7+5... ni som sprungit fattar), efter att ha pulsat (okej jag överdriver lite) genom snöblask med mina superbra fodrade gummistövlar (mina kompisar dör på mig för att jag tjatar om dem) och efter en hel skoldag sitter jag äntligen där jag vill vara. Det vill säga på mitt rum med en kopp varm mjölk (ja varm mjölk, inte varm choklad! Varför tycker alla det är konstigt?) och en banan!! :D

Dessvärre måste jag snart ut igen för att gå på kör och piano. :( Önskar att man kunde krypa ner under täcket och kolla på någon film! När man väl är ledig och kan göra sånt uppskattar man det inte... Det suger!


Var tvungen att ta en sån här konstig bild, eftersom jag inte kunde hålla både bananen och mjölken samtidigt som jag tog kort...


Kommentarer
Jenni

varm mjölk är skitgott! med lite honung i ^^

2010-11-14 @ 23:34:21
URL: http://hairlessmonkey.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0