Volontärarbete?

Var på ett möte idag med ungdomsrådet. Det var länge sedan jag träffade dem så det var lite kul att få lite koll på allt igen. Anmälde mig till två saker: resa till sollefteå och någon grupp som jag inte kommer ihåg vad den hette... :P sen är jag ju med sen innan i idrott- och nöjegruppen (tror jag den hette).

De snackade även om att man kunde åka till ett valfritt land och välja ett valfritt arbete då man gått ut gymnasiet. Kommunen skulle stå för kostnaderna (boende, resa, mat osv.) och så skulle man jobba gratis. :)
Verkar jättebra tycker jag. Nu vet jag inte om jag ska göra det direkt efter gymnasiet eller börjar på Ågesta folkhögskolas musiklinje... ???

Om jag skulle åka skulle jag vilja åka till Spanien. Bra att lära sig språket.
Wannabe Elin?



Bild från när Elin var i Spanien. Härligt utklädda personer. Kanske kan hjälpa till att valla får? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0