Aww <3

Jag har världens sötaste syster. Titta vad hon skrev. Man börjar ju gråta. Jobbigt att behöva tänka att nån gång kommer man att behöva leva utan varandra, eller i alla fall inte se varandra varje dag. Man kommer skaffa egna familjer och det kommer inte att bli samma sak. Hon kommer förmodligen flytta hemifrån innan mig och jag kommer att lämnas kvar själv.

Nån gång kommer hon inte att finnas kvar på jorden (eller om jag dör först), det kommer bli svårt. Kom och tänka på en sorglig låt jag hörde förut, som ett syskon skrivit till sin bror som dött.  

Läste nyligen ett "välkommen-hem-brev" som jag skrev till Elin då hon varit borta i 4 dagar och jag skrev att jag saknat henne så mycket.
Varje dag med henne är guld värt. ♥


Kommentarer
Elin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!

2010-10-08 @ 19:18:34
URL: http://cassler.blogg.se/
mamma

Jag blir alldeles varm om hjärtat av att läsa hur mycket du o Elin betyder för varandra!!!

Puss på dig<3 mamma

2010-10-14 @ 21:33:27
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0