Det är jobbigt...

... att behöva välja mellan olika saker då de krockar.

Först på kören tvingades jag och Freja välja mellan brandbergens konsert (där man får träffa alla gamla kompisar och sjunga tillsammans) och friarösters konsert (som är jätterolig med massa trams och lek och där vi behövs... där det hörs skillnad om vi inte är med). Jag valde friarösters konsert, men det kändes hårt! Ville vara med på båda!

Sen kommer jag hem. Jag som har planerat bara 2 dagar på lovet (dans på måndag och super mario lan på torsdag) blir förstås bombarderad med flera roliga saker... men på samma dag. Mamma frågar om hon, jag och Elin ska åka på kryssning med Birka paradise på torsdagen. Så nu tvingas jag välja, eller om det möjligtvis går att flytta lanet...

Usch. En lösning tack!


Kommentarer
Linnea

kryssning skulle jag ta! ;)

2010-10-28 @ 15:57:39
URL: http://frialinnea.blogspot.com
Malin Carlsson

Vi kan nog flytta lanet, det har kommit upp saker för mig med på torsdagen... Vi får nog diskutera detta med alla, snart :P

2010-10-28 @ 22:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0