Det kändes så skönt att höra...

Resultat av Hel projektvecka i ShB, vecka 40
MVG Du sliter och det ger utdelning 
Resultat av Seminarium i ShB, vecka 40
 Projektvecka/din insats: mvg
 Projektvecka/grupprodukt: bra 
Resultat av Prov i ShB, vecka 39
 Fakta: 13
 Förståelse: 9
 Färdighet mvg  
Resultat av Hel projektvecka i ShB, vecka 40
MVG Bra pressmeddelande både till struktur och innehåll. Ni gjorde ett mycket bra framförande och opponentskapet var bra förberett hos er alla tycker jag.
Resultat av Övrigt i IdhA, vecka 39
6,0 av 6,0, 6,0 av 6,0, 12,0 av 12,0 MVG 1,19 


Åhh vad glad jag blir när jag loggar in på startsidan på SchoolSoft. Extra glad blir jag av den där kommentaren som står högst upp. Speciellt eftersom den kommer från den (enligt mig) strängaste läraren och det svåraste ämnet (det gör i och för sig de 4 första kommentarerna men just den kändes väldigt bra eftersom jag verkligen kämpar). :D


Kommentarer
Linnea

Gud vad duktig du är!! :D

2010-10-22 @ 22:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0