En höstdag i oktober

En vanlig onsdag. Skola, jobb.

Skolan: Vi körde super mario idag igen i skolan, det är så sjukt kul. Vi sitter verkligen och skriker mitt i datasalen (alla andra gör narr av oss, men whatever)!! Vi kom på lite "fusk" som man kunde göra, så då blev allt mycket roligare. Jag klarade hela nivå 1 och 2 och sen var demo-verisionen slut!! PANIK!
Sen åt vi kaka idag också som Malin bakat, SJUKT god! Typ tigerkaka och tigerkladdkaka. Alla typ dog lite grann när vi åt dem. Mmmm, önskar jag också bakade så bra!

Jobbet: Allt gick bra på jobbet, pappa körde mig dit (skönt!). Blev plättar till middag för henne idag (färdiggjorda, men jag skulle ju kunna göra typ pannkakor eller nåt... fast hon är glutenallergiker så det är lite svårt). Vi tittade på lite film, lekte lite och pysslade lite.




Samlade lite löv på vägen hem från bussen, så fina färger!
Jag till pappa: "Såg du mina fina löv som jag la på tomten?"
Pappa: "Va? var det du som lagt dem där, jag trodde de blåst dit så jag slängde dem!"
Haha, jo hej tjena att de lägger sig så fint och uppradat (som på sista bilden) om de blåser dit!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0