Fjärde dagen på YO:n

Jaha, så har man varit på sista dagen på YO:n. Sjukt tråkigt att inte komma tillbaka nån mer gång. Har precis börjat lära känna alla underbara elever. Har däremot nästan hittat alla på facebook, är en liten stalker jag...

Jag var med musikläraren Mats idag hela dagen. Har lärt mig mycket, att skriva stämmor och att lära sig att improvisera lite på låtar. Att improvisera verkar så himla svårt. Men man lär väl sig.

Tänk så mycket man har lärt sig på 4 dagar. Så många roliga personer man lärt känna. Tänk att få gå där i ett helt år!


Nu har jag höööstlov!! :D sjukt skönt!



Kommentarer
ElisÄ

fiiint bild (: man blir glad av den :D

2010-10-31 @ 15:46:52
URL: http://elises.devote.se
ElisÄ

haha!fint blid -.- XD mena FIN! (:

2010-10-31 @ 15:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0