It's all about bad timing

Kom precis in på toan för att upptäcka en äcklig spindel. Får lite smått panik, jag ville inte ta den, den var ganska stor. Fort som bara den åker spindeln upp med sitt nät och gömmer sig under taklisten. Tänk om den varit där när jag kom in från början, då hade jag inte lidit av den. Det man inte vet något om, det lider man inte av.

Jag höll koll på spindeln medan jag borstade tänderna. Så länge man vet var den är så är det lugnt. Men efter att ha tvättat ansiktet får jag lite panik... då var den borta. Allt som kittlade till på kroppen kunde vara den. Nu kommer jag oroa mig för spindlar i sängen. Jag menar, det finns säkert många spindlar här i huset som man inte ser.

Usch för spindlar!!


Äcklig spindel som satt inuti mitt fönster förut (mellan fönsterrutorna)...


Kommentarer
Michaela

SV: Jo, igår lät det INTE bra från mig, hahaha. :(

2010-10-15 @ 10:45:13
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0