Kören ikväll

Det gick lite halvdåligt idag att sjunga på kören. T.ex. på "Hide and seek"... Speciellt ett ställe när killarna sjöng det. Det roliga var att det var just stället med texten "What the hell...". Saara som sitter i alten kommenterade just efter att de sjungit det: "Ja, what the HELL verkligen, det där lät för hemskt"...

Jag ska förresten typ få sjunga solo på "Have yourself a merry little christmas". Kul.

Efter kören var syrran så snäll och ringde mig och frågade om skulle hämta mig vid bussen för att det regnade. Jag sa att det inte regnade så mycket men att hon gärna fick gå och möta mig. Det gjorde hon, så söt så. Springer hela vägen för att hinna möta mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0