Måndagsjobb

Esther hade med sig en kompis hem idag, lilla Livia. Känns så kul att de frågar mig om de får leka, man känner sig så snäll när man säger ja. Vi fick skjuts hem av Livias mamma, snällt!

Sedan lekte de medan jag lagade middag (bra med en kompis så underhåller de varandra), denna vecka lagade jag båda de maträtterna jag lagade förra veckan, blodpudding och köttbullar och makaroner. De älskade blodpuddingen men Esther klagar alltid på mina köttbullar och makaroner. Förra gången för att jag hade i lite smör i makaronerna och denna gång för att jag stekte köttbullarna (hon ville ha dem mikron). Suck, inte lätt.

Jag läste en saga för dem och sen var tiden slut. 2 timmar går så fort.
Fick kramar från båda barnen när jag skulle gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0