Nattfika

Har precis fikat med världens bästa syrra.

Tänker ofta på hur tråkigt jag skulle tycka det var om jag var ensambarn. Nu har jag alltid någon som är uppe lika sent som jag, som sover lika länge, som hjälper en när man behöver hjälp, som man kan snacka om allt med (vi hade lite halväckliga konversationer nu på fikat) och någon som man älskar. Skulle bryta ihop om du försvann Elin, du är bäst.  


Visserligen var jag tvungen att duka fram allt det här själv. Men jag är glad för sällskapet, så det gör jag så gärna!


Kommentarer
Elin

Åh <3 <3 <3 du är den absolut bästa systern. Är så glad att jag har dig och jag skulle inte veta vad jag skulle ta mig till om du försvann!!!

2010-10-03 @ 16:43:48
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0