Samhälle, orientering... HELT SLUT!

Idag har jag bara sovit ca 4 ½ timmar. Gick upp, pluggade det sista på samhällen. Skrev prov (vilket gick ganska bra!! Hoppas hoppas på mvg!).

Efter att ha ätit (subway) drog vi ner till orienteringen. Vi träffade Michell min förra gympalärare. Det var jättelänge sen jag såg honom och jag blev så glad!! Fick positiv energi inför orienteringen.

Och det hjälpte verkligen. Jag klarade det jättebra, klarade allt kontroller (12 st.) på 1 timme och 19 minuter. För mig är det jättebra i alla fall även fast det inte är det bästa. Man hade 2 timmar på sig så jag hade ju god marginal. Tror jag får mvg... kanske!
Det var värt att springa genom alla blöta sankmarker och få lite rivsår här och var! Haha, Linus i klassen tappade tydligen sina skor i sankmarken och fick inte upp dem, så han sprang utan dem de sista kontrollerna. Skrattade när jag hörde det!

Nu har jag duschat och ska ta igen hela veckans sömn!


Så här såg mina strumpor ut efter... inte så fräscht! Blöta och jordiga...


Kommentarer
Felix

Haha, fina strumpor xD

2010-10-01 @ 18:46:21
Erika

Åhh va bra tid du hade, jag hade 1 timme och 33 minuter tror jag, gick lite för mycket istället för att springa...

Men iallafall, Ann-Kathrin sa typ till någon att MVG-gränsen var runt 1 timme och 15 minuter (verkade inte helt klart) så du får säkert mvg!! :D

2010-10-02 @ 20:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0