Skrattanfall

Har suttit och spelat spel och snackat med Elin nu i en evighet. Vi diskuterade hur jobbigt det är när man måste hosta och det är HELT tyst, så man försöker göra det lite diskret. Vi hade många "roliga" minnen från det och jag var tvungen att lägga mig på golvet för att jag skrattade så mycket.

Jag berättade också om en rolig sak mamma gjorde idag. Kanske inte borde ta upp det på bloggen men det var så himla roligt. Vi stod i kön för att få komma in till dansen. Jag beklagar mig över mina torra läppar. Mamma letar i sin väska: "Jag tror jag har lepsyl... eller nej... Eller JO!" säger hon glatt och drar upp en tampong ur väskan. Hon tittar på den och säger med en viss eftertanke: "...eller... nää". Samtidigt får vi lite konstiga blickar från de runt omkring.

Tjejer ni vet hur pinsamt det kan vara när sånt här händer. När man råkar få med sig en tampong/binda upp från väskan... Inte kul, men lite komiskt, speciellt för de som är runt omkring.


Vem ser fin ut när man skrattar? Ja inte vi i alla fall (bild från gålö 2009). Men jag älskar att skratta så jag skiter i att jag är så ful!


Kommentarer
Elin

Haha, ja det var roligt! :D :P

2010-10-16 @ 16:06:45
URL: http://cassler.blogg.se/
jenni

haha nee fett söta ju ^^

2010-10-18 @ 14:59:38
URL: http://hairlessmonkey.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0