Tredje dagen på YO:n

(Blev en riktigt rolig dag igår. Lekte med eleverna på farsta badet, sen gjorde vi gino som är frukt och vit choklad i ugn. Kollade sedan på prinsessan och grodan, fick äntligen se den!! Hur gullig som helst :D)

Jag gick upp och åt frukost med eleverna idag. Sedan var jag med på kör där vi sjöng julsånger. De hade sedan en mindre ensemble med fem personer och sjöng då "Oh holy night". Eleverna övade sedan inför deras lunchkonsert som de hade idag. Duktiga!

Jag har bestämt mig för att jag vill gå den här utbildningen i ett år när jag är klar med gymnasiet. Tänk att få hålla på med musik varje dag. Vad underbart! :D

Kommer kännas tråkigt att lämna den här skolan, sista dagen imorgon. Alla är så gulliga och det är så skönt att bara få göra det man tycker om hela dagarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0