What???

Pappa är inte lätt att snacka med när han väl har somnat.

Han somnade idag framför TV:n. Jag som inte ville kolla själv på den läskiga serien försökte väcka honom. Han säger något osammanhängande varpå jag frågar "va?" och då säger han hälften av meningen igen... sen somnar han medan han pratar. :P

Suck. Inte lätt, inte lätt. Fick upp honom tillslut (vet att han får ont i nacken av att sitta och sova).
Erbjöd mig även att gå ut sista rundan med Ludde... Ångrade mig när jag väl kom ut, var lite väl läskigt efter TV-serien. Så det fick bli en kortis.


Tyckte att min tröja var lite passande (smidigt med webbcam, så jobbigt att ta en bild med systemkameran och sen behöva ladda in på datan och allt). :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0