Dag med mycket skratt!

Jag blir alltid helt hyper då jag får för lite sömn. Sov förstås för lite den här natten också, så idag har jag varit helt flummig.

Jag har pluggat 8 timmar samhälle idag och mer blir det. Känner på mig att jag ändå inte får MVG, det är så himla svårt. Men! Jag har haft sjukt kul idag medan jag pluggade.
Pluggade tillsammans med Kristy och Vendela. Vi gick igenom allt och ritade förenklade bilder som beskrev allt. Det blev så himla kul alltihop. Jag skrattade så jag grät.

Vendela sa till mig att hon är så dålig på särskrivningar. Då sa jag att hon skulle tänka att hon skulle köpa en gardinstång. Det skulle ju bli helt sjukt om hon sa till sin mamma: "Mamma jag vill ha en gardin... (mamman går iväg) stång". Svårt för er att fatta, men det var så himla kul!!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0