Dagens roliga!

Pappa berättade vid maten att han hade skrämt några ungdomar som var ute och orienterade idag. Han satt i rudan och plockade svamp och hörde att de närmade sig. Dum som han är kunde han inte låta bli att skrämmas. Så när de kommer till träsket hör de ett grymtande ljud. De vänder om och springer som galningar åt andra hållet. En av killarna skriker "vänta på mig!!".

Hahah, shit vad jag dog när jag hörde det. De går förmodligen i min skola?! Undrar vilka de är, tänk om jag känner dem. Då kanske de kommer hem till mig och ser att "träskmonstret" är min pappa!! Hahaha!


Kommentarer
linus

det var därför alla sprang iväg :P

2010-09-28 @ 18:48:46
Elin

Du anar inte hur effektiv jag är när jag är hemma... :O

2010-09-28 @ 20:54:13
URL: http://cassler.blogg.se/
Michaela

SV: Jo, hittade den sidan för en stund sen också! :) Får se hur jag gör med det, har precis sökt 3 jobb på donken på olika ställen.

2010-09-28 @ 21:58:33
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0