Det finns en mening med allt som händer...

... även fast man inte förstår det just då.

Fick äntligen svar från mamman och familjen som jag hade tänkt jobba hos, även fast det inte var vad jag hade hoppats på. Hon hade tänkt och beslutat att hon behövde någon som kunde komma flera dagar i veckan.. Så ja, nu har jag sökt 2 nya barnvaktsjobb. Behöver verkligen jobb nu så jag kan inte sitta och vänta.
     Det var kanske ändå ganska skönt, det här verkade vara så mycket att göra (3 barn, 2 hundar.. laga mat, byta blöjor, hämta på dagis, gå ut med valpen, underhålla barnen). Kanske får jag ett bättre jobb nu, även fast jag måste säga att jag gillade mamman och 2-åringen väldigt mycket.

Får se om någon av de nya svarar.





Kommentarer
Elin

Haha, jaa :P ^^trevligt att du är inne här ;)

2010-09-15 @ 16:29:18
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0