Ensam hemma...

... är bland det skönaste som finns. Synd att det inte inträffar så ofta. Tänk, man kan sjunga hur högt man vill, dansa som en galning, göra massa tokiga saker helt enkelt.

Hade hoppats på att jag skulle vara ensam hemma idag (har aldrig koll på min familj var de är någonstans), men icke. Underlåset var låst vilket betyder att minst en är hemma. Kommer in, hittar Elin sovandes på soffan. Har själv tänkt att det skulle vara skönt att sova så jag går in på mitt rum och hittar mamma i min säng. Får även höra att pappa sover där uppe. Lat familj? Yes.

Mamma fick gå upp så jag kunde vila en timme (eller jag "vilar" inte jag sover). Nu är det nya tag som gäller, pluggplugg all night long.


Trötta syskonen i Spanien förra hösten <3



Kommentarer
Sannie

Åh, tack så jätte mycket!! Va glad jag blir, hihi <33

2010-09-15 @ 19:18:07
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0