Fotokurs :)

Jag började idag med en fotokurs i skolan. Det verkar hur kul som helst!! Jag blev verkligen taggad. Vi ska få göra massa roliga saker:
* Fota i en studio (inte så fancy som det låter... det är typ en vägg och en kamera och lite såna där blixtar som man använder... allt finns i skolan.. men ändå, det blir ändå bra bilder!)
* Stadsvandring (gå runt i stan och fota)
* Ta:
   - rörelsebilder
   - ögonblicksbilder
   - grodperspektiv
   - fågelperspektiv
   - skärpan på nåt i förgrunden
   - relationsbilder
   - Miljöbilder

Och mycket mer. Jag har redan tagit massa såna bilder.. Undrar om man får använda de man tagit förut? :P


SKÄRPAN PÅ NÅT I FÖRGRUNDEN:







RELATIONSBILD/ÖGONBLICKSBILD:



ÖGONBLICKSBILDER:









FÅGELPERSPEKTIV (?):


RÖRELSEBILD:
(Min lärare sa att man skulle ha en suddig bild typ på nåt som rör sig... men de här tycker jag bara blev fail.. så det måste jag öva på!! Btw... Läraren som alla klagar på tycker jag var bra! Jätterolig ju!)




MILJÖ:





TAGGAD, TAGGAD, TAGGAD!


Kommentarer
Mathias Sundman

Snygga bilder tjejen! Förstår att det är en kul kurs. Nästan så man själv blir sugen på att skaffa sig en schyst kamera och börja fota lite!

2010-09-16 @ 18:42:22
SARAS FOTON & TECKNiNGAR

å tack tack & stort desamma :D

2010-09-16 @ 20:41:34
URL: http://beatlestokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0