Fredaaag!

Man får alltid så många besökare när man skriver sin blogg på facebook. Så det är roligt. Tack ni som läser!
    Har förresten kommit på att jag är helt beroende av facebook. Facebook är mitt liv, hela mitt liv finns ju typ samlat där.. i bilder, i statusar, mina vänner. Helt sjukt!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det var lite halvroligt på engelskan då vi tittade på cnn och så säger dem något om en orkan eller nåt vid namn Julia som förstörde massa. Bengt (vår lärare) som skrivit små noteringar på tavlan under hela programmet skrev då: "Julia has been downgraded!!!". Det tyckte jag var lite halvroligt.

Helgen blir väl inte så överdrivet rolig.. Ska plugga massa... Så inte så mycket fredagsmys för mig ikväll. Men imorn ska jag umgås med syrran, tror jag. Hon drog precis på kryssning nu men hon kommer väl hem imorn hoppas jag! Vi ska titta lite på film och sånt, kul! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0