Helg!!

Spanska provet gick sådär, hon hade med massa ord förutom de 125 glosor vi var tvungna att lära oss. Så det sög.
Hade däremot en rolig lunch. Åt på grekens med Malin, Linda och Erika. Vi har roliga samtalsämnen. Snackade om killar, de försöker ta reda på vem jag gillar... men det kan de få fundera på ett tag till.

Nu är det så skönt att det är helg och att man får sova. Jag är helt död, har sovit sjukt lite de här två nätterna. Ska vila i en timme nu tror jag. Klockan 8 ska jag vara hos Freja. Miranda, Emmie och Lotta kommer dit. Vi ska basta och se på film och kanske gå ner till sjön och dricka varm choklad. Ska bli sjukt kul!


Kommentarer
Mimmi

sv: saknar gotland också! Placet där allt är så perfekt typ.. :/<3

Tack detsamma! ^^<3

2010-09-25 @ 13:52:27
URL: http://mimmisofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0