Sena kvällar ...

Sitter upp sent nu igen, borde inte göra det eftersom jag ska upp 6.20 imorn. Blir tokig på mig själv att jag aldrig går och lägger mig.

Idag har jag gjort en hel del. Var i skolan, hade 3 lektioner (skönt!), stannade kvar i skolan föra att plugga (jag har kommit på att jag gör läxorna bäst om jag är i skolan). Åkte sedan hem och tog det lugnt. Efter att Freja slutat (3 timmar senare än mig) kom hon hem till mig och jag fotade henne (har inte orkat lägga upp bilderna än men de blev bra). Sen åt vi middag och drog sen iväg till kören.


Solnedgång på Gotland i somras. Saknar de sena kvällarna på sommaren då det var helt okej att sitta uppe hela natten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0