Ursäkt till varför jag inte skrivit på länge!!

Okej, nu var det sjukt länge sen jag skrev, jag vet! Trots det är det alltid några tappra läsare som läser min blogg, shit några som verkligen gillar mig? Vill gärna veta vilka ni är.

Varför jag inte skrivit på länge är för att jag inte har någon passande header, den är lite vintrig av sig. Därför blev jag inte så taggad på att skriva.... Så jag hoppas nån teknisk (typ Natascha eller syrran) kan fixa så den blir fin snart, skulle vara schysst! Syrran har skaffat en ny blogg förresten, skitsnygg. Kan ju tillägga att jag tagit bilderna i hennes header. Checka in den här!

Anyway, nu sitter jag i skolan på en lång lunchrast. Vi tog nyligen skolfoto, jag kände verkligen verkligen på mig att inte heller detta år blev bra.. Men vi får se.

Ha det bäst, tack för att ni läser!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0