Jätteroligt jobb

Jag fick jobbet! Börjar på onsdag!! Sjukt kul. Familjen var hur gullig som helst!

Lilla Esther på 6 år var blyg till en början och sa inte så mycket. Sen började hon snacka med mig. Hon påminde mig om mig själv i den åldern!!
    Föräldrarna sa att det syntes på henne att hon gillade mig på en gång. Hon bad mig (inte föräldrarna) att hjälpa henne med skon när hon skulle ut (pappan körde mig till bussen, snällt, och Esther hängde med i bilen). "Julia, kan du hjälpa mig att sätta på mig skon jag får inte på den.." Sjukt söt tjej.

Jag ska jobba varje måndag och onsdag, 2 timmar ungefär båda dagarna. Får 80 i timmen så det är ju bra, tycker bara att det är kul att leka själv så att få betalt för det är underbart.

Detta blir perfekt. Är glad för att jag fick det här jobbet och inte det andra, för jag hade fått lika mycket betalt där fast det var såå mycket jobbigare. Jag sa ju att det finns en mening med allt som händer.



Kommentarer
Michaela

Hur kom du över det här jobbet Julia? Låter som ett perfekt jobb för mig ju! :)

2010-09-28 @ 20:17:47
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0