Bio

Var och såg den här filmen (se bilden nedan). Den var jättebra.

På vägen in blev jag halvt ihjälklämd av tågdörren.. men en kille brevid mig tryckte upp den, hehe :p Sen såg jag världens sötaste lilla kille, typ 7 år kanske. Skulle kunna haft samma intelligens som jag när jag var mindre. Han frågade sin morfar (eller nåt): "Ska vi av vid T-centralen?" morfarn svarar jag och då frågar pojken "Vi ska inte av vid Stockholms central då?".. morfarn påpekar då att dessa två är samma sak. Hmm.. undrar jag förstod att de var samma ställe ;) Killen påstår även lite senare att han trott att Thailand låg i Europa. Inte lätt, när man var mindre visste man ju inget alls sånt där.

Sjukt gulligt citat från filmen måste jag även berätta. Det är inte meningen att killen skulle träffa tjejen så några tar ifrån han hans lapp med hennes mobilnummer på. Det enda han vet nu är att hon heter Elise i förnamn. När han sedan träffar henne av en slump 3 år senare försöker han förklara hur mycket han ansträngt sig. "Vet du hur många resultat man får upp om man söker på Elise på Google? 750 000... och ingen av dem är du!"... Asgulligt!! :p

Filmen rekommenderas starkt :D


Källa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0