Jag 18 år!!!

Nu är allt firande över! Har varit en riktigt lång helg full med roligheter! :D

Fredag: Pappas sida av släkten var här och firade mig! Det var kul att träffa hela knasiga släkten ;) Vi åt mat och tårtor och pratade. Jag fick massa pengar och ett fint armband :)

Lördag: Mamma, jag och Katarina åkte till Gävle för att dansa. Det var Sveriges första fox-kväll (bara foxtrot hela kvällen!). Det var supermysigt! Jag fick precis den killen jag ville dansa med precis vid 12-slaget. :D

Sen fick jag en present av mamma precis när jag fyllde också: Ett fint halsband med tre hjärtan. Jag började nästan gråta när hon förklarade att det lilla hjärtan stod för att hon älskade mig som barn, det mellanstora stod för att hon älskade mig som ungdom och att det stora var för att hon kommer älska mig nu när jag blev vuxen. Gulligt!!

Söndag: Jag vaknade kl. 8.00 av att familjen kom in och sjöng för mig. Sen fick jag frukost framdukat på bordet och massa presenter :D Fick bl.a. ett fint halsband, en väska, en klänning, ett kit med massa olika bra produkter och sen pengar till mitt körkort (well needed). Efter det härliga uppvaknandet gick jag och la mig igen (hade ju bara sovit 4 timmar). 

När jag vaknade för andra gången var det för att Miranda kom in och sjöng för mig! Sööt, jag trodde inte någon av mina kompisar skulle komma så jag blev extremt glad! :D Lite senare kom Freja också!! Då blev jag ännu mer förvånad :P Hon hade med sig en tårta till mig som vi satte oss och åt.

På kvällen kom alla kompisar hit. Utklädda till massa olika saker (det var ju maskerad.. jag var från 80-talet) Jättemånga var det! 21 st. med mig inräknat :) Så det var riktigt roligt :D Vi käkade tårta, godis och massa annat. Sen lekte vi lite lekar (barnslig som jag är). Svårt att göra saker tillsammans då man är så många, men jag hoppas verkligen att alla hade någorlunda roligt! Jag hade kul i alla fall!

Fick massa bra presenter från kompisarna, kan inte rabbla upp allt men t.ex. kläder, kokböcker, krämer osv. 

Måndag: Vi var till mormor och morfar och åt middag där. Jag fick presenter från dem också som mamma egentligen köpt. Det är så kul när mamma säger: "och den där är från er också" och mormor svarar: "vad var det?" :P

Janne, Maren, Jim och Robin kom också dit så det var kul :) Fick pengar och choklad från Janne och Maren. Gulligt :)





Kommentarer
Mormor och Morfar

Vi tyckte också det var roligt i går fast ni gick hem alldeles för tidigt! Och det var alldeles för mycket mat och tårta kvar när alla gått hem! Pussar och kramar!

2011-04-26 @ 11:40:09
mamma

Vad roligt att du är så nöjd med allt firande! Du är värd det bästa, min fina, urmysiga, gulliga tjej<3<3<3

Pussar o kramar i mängd från mig oxå!!!

2011-04-27 @ 22:17:53
Linnea H

Det var superkul!

En himla lyckad födelsedagsfest! :D<3

2011-04-29 @ 19:10:48
Jenni

Jag hade det väldigt kul på ditt kalas i alla fall! :) Vilken fin present din mamma gav dig!

2011-05-01 @ 19:43:00
URL: http://hairlessmonkey.devote.se
erika

nu var det faktiskt jättelängesen du skrev något! :(

2011-05-11 @ 21:01:22
Jojo

Hej!

Googlade bilder på djur/växtceller och fick upp din blogg. Skulle jag kunna få använda bilden i mitt arbete?

Vore snällt.:)



Johanna

2011-05-16 @ 18:24:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0