Sitter och...

... fördröjer tiden i väntan på att syrran ska komma hem från Frankrike. Tänkte att jag skulle hålla mig vaken tills hon kommer.

Jag försöker växelvis plugga inför naturkunskapsprovet, plugga körkortsteori, vara inne på facebook och annat trams.. Jag blir så sur att jag aldrig fick godkänt på grönlunds internettester, jag fick 60/70 och tror att 63/70 var godkänt (väldigt hög gräns känner jag). Sen blev jag förvånad över att de tog slut! Trodde att man fick några tester som man kunde öva på obegränsat.. men icke sa nicke, man fick 10 gånger på sig att göra valfria tester :p

Jag SKA klara det här med teorin snart! Om typ 4 dagar blir jag 18!!! NEDRÄKNING :D

Hittade den här UNDERBARA bilden på min syrra (från Frankrike.. på Marias facebook-sida). Oj vad jag skrattade, hon är ju för söt! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0