Tidig morgon!!

Oj vad trött jag är nu! Gick upp 06.00 för att hinna till grönlunds och ha körlektion 07.00! Varför i hela fridens namn bokar man såna tidiga tider innan en skoldag? Suck, vad gör man inte när man desperat vill ha tider snabbt.

Jag körde med en ny körskollärare, Torsten. Han var mycket bra även han. Alla är så roliga tycker jag. Jag har skapat ett nytt uttryck där också som jag känner kommer användas mycket på mig. "TSF" = Tillfällig sinnesförlust... (för att jag blinkade vänster när jag skulle rakt fram)

Imorn ska jag till grönlunds på en teorikurs.. Det blir en lång dag imorn, bäst att jag går och sover!


Kommentarer
Elin

Born to be a potato ^^

2011-04-14 @ 00:00:55
URL: http://cassler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0