Update nr. 3

Onsdag: Körlektion med Alex. Han hade fixat filmen "rent" till Elin och mig, sjukt snällt!! Så den ska vi väl titta på snart :D Medan jag körde satt vi och lyssnade på rent-låtarna.

Efter jag kört åkte jag hem till Miranda för att bestämma lite om priser inför Greklandsresan. Vi kom överrens om hur många gånger vi ska äta ute osv.

När jag kom hem satt jag och övade körkortsteori på datan (bonniers trafikskola).

Torsdag: Gick upp ganska tidigt för att åka hem till Jonte och öva innan vi skulle uppträda idag. Träffade där även Lage som skulle vara med oss och spela gitarr. Så vi övade några gånger på låtarna, sen fick vi lunch (jättegott, som hans gulliga föräldrar fixat till oss).

Ett blont ögonblick: Jag letar efter toan, frågar Jonte vilken dörr det är. Han svarar att det är den som det står toalett på... Jag tittar på dörrarna och tjafsar emot: "Det står inte toalett på NÅN av dörrarna... det enda som står är bad (engelskt uttal)"... Lage klappar mig sådär lite dumförklarande på axeln, öppnar dörren och säger bad (svenskt uttal). Hahah, estupido!

Uppträdandena gick bra sen iaf :) Vi fick 100 kr. var för det också! Det var oväntat men niiiice :D

Här hemma städade jag lite inför min födelsedag och allt firande! Sen drog mamma och jag iväg på dans, kul som vanligt! :D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0