Update nr.2

Så smidigt det här att skriva en update nån gång ibland :P då sparar man tid!

Söndag: Jag var ute och övningskörde med pappa. Vi avslutade turen vid port 73, där skulle jag nämligen träffa Frida. Vi satte oss och fikade och kollade på Sean Banan (vi trodde att det skulle vara en modevisning... men nej du!). Vi tog en promenad till haninge centrum där vi köpte glass och dricka och gick ut och satte oss och snackade! Riktigt mysigt :)

Jag åkte vidare in till Lidingö och åkte hem till Josefine! Jag fick pizza där sen tog vi en kvällspromenad. Vi kollade sedan på pensionärsjävlar (älskar det!!) och var inne lite på datan. Vi hade väldigt roligt :)

Måndag: Jag var kvar hos Josefine ett tag och vi solade bl.a.. Sen när jag kom hem skulle jag direkt gå ut på en promenad med Maria. Det var jättelänge sen vi sågs så det var kul att få snacka av sig lite grann :D

På kvällen kom Jonathan hem till mig och vi övade på låtarna som vi ska uppträda med i brandbergens centrum nu på torsdag.

Tisdag: Jag gick upp kvart i 6 för att jag skulle hinna till grönlunds vid 7.00. Så körde jag en sväng med Bosse (en till körskollärare, har nu kört med Alex, Torsten och Bosse :) alla är bra!). Han hade en riktigt modern bil, bl.a. fanns det ingen handbroms... den var ersatt med en knapp!

Jag kom hem ett tag. Sedan for jag iväg till tandläkaren, inga hål som vanligt.. det såg bra ut (förutom tandsten som jag har på nederkäken pga. min tandställning på insidan).

And that's it! Ikväll kommer syrran hem från Frankrike! :D


Kvällspromenader! <3 Detta är en bild från förra sommaren :)   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0