Update

Sorry att jag är så dålig på att skriva. Kul att ni läser iaf!

Torsdag:
Jag var ensam tjej på min teorikurs. Det var jag och typ 15 andra killar! Men jag var glad att det kom några jag kände, nämligen Olle och Anton från min skola. Då kunde jag prata med dem :) Det roligaste på kursen var när vi fick testa på alkoholglasögon. Då man hade på sig dem skulle det föreställa att man hade 1 promille i blodet.. så hela golvet snurrade! Sen skulle man försöka gå på en rak sträcka! Men man krockade in i alla bord och såg ut som ett riktigt retard, kul att kolla på de andra men man kände sig sjukt ful själv.

Fredag:
Vi vann gultävlingen som vår skola anordnade! Vår klass hade 89 plagg :) de flesta plaggen hade jag och mina kompisar.. vi är typ de enda som anstränger oss! Men det var det värt, för vi fick ett sjukt stort påskägg att dela på :D Bra avslutning på dagen innan lovet!!

Jag gick sedan till mormor och morfar och åt lunch :) trevlig liten tradition vi har börjat med!

Efter det åkte mamma och jag hem, solade lite. Sen kom Simon och jag lärde honom stämmorna till vår nya låt. Den kommer att bli grym :D

På kvällen åkte vi och dansade! Det var superkul som vanligt :D

Lördag:
Förvånad som jag blev hade jag ingenting att göra idag. Jag gick upp vid halv 1, solade lite, sov igen till 5!!! (Var inte riktigt tänkt att sova så länge.. men jag var jättetrött!!) Degade omkring... pluggade liiite :P kollade på tv, var inne på datan, stickade lite :)

En sån här liten slappodag som man behöver ibland.. men som man inte vill ha för många av! Så nu börjar stresset med allt man ska hinna med under lovet :) :P

Jag hade 9 plagg på mig (hårbandet, som egentligen hör till en gardin, räknades inte)! Linda hade 20!!! :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0