Alla <3:ans dag 2011

Det blev en riktigt lyckad dag trots att jag var så deprimerad över att vara singel ännu ett år!

Dagen började bra då jag kom till skolan. Där väntar Linda med en ros till mig!!! Så sött!! Tack!





Efter skolan åker jag iväg till Esther. Får en teckning (som vanligt, denna gång med ett stort hjärta dagen till ära). Vi leker lite. Jag råkar smälla till henne på hennes redan lösa tand då vi flyger flygplan. Tanden vrider på sig och hon blir jätteledsen. Hon låser in sig på toan och störtgråter. Precis då kommer pappan hem. Eheheh, vad gör man? Aja, det var verkligen inte meningen och tanden vred sig tillbaka sen så det löste sig. Pheuw!


Esther och jag spelar memory! Så ser hon ut för er som inte vet :)

Jag åkte sedan direkt till Lotta! Vi spelade lite piano och sjöng. Tvåstämmigt, jättemysigt. Bland annat "just the way you are". Sen kom Emmie och då bakade vi kladdkaka och åt ben&jerrys till det. Sen kom Miranda. Vi låg i Lottas säng och snackade, tittade i skolkatalogen och myste. Riktigt trevligt!







Nu är jag hemma!
Puss och kram <3 Hoppas ni haft en bra dag också!


Kommentarer
Lasse! :D

Asså shiit julia, även om du är singel så har du ANDRA som älskar dig! :D Och som jag ser det så fick du en alla hjärtans dag perfekt, med vänner o allt! Medan jag tror att det finns andra där ute som precis fått sin kärlek att gå förlorad.. och vart ensamma! :D

2011-02-15 @ 20:29:26
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0