Casting

Nu har jag varit på min första (vet inte om det blir några fler) casting. Kul att se hur man gjorde, lite nervöst.

Först vill jag bara säga att jag är lite stolt över mig själv att jag (helt själv) hittade till en främmande plats! :) Sen ska jag säga att det gick helt okej på castingen.

Det här fick jag göra:
* Skriva mitt namn och telefonnummer på en lapp
* Fotas från olika vinklar. Framifrån med lappen framför mig (kändes som fängelsefoto).
* Provfilma tillsammans med tjejen som ska göra filmen. Typ låtsas viska någonting till henne sen typ skratta lite och se oskyldig/sexig ut... uhhh, inte lätt det där.
* Bli filmad på benen. Skulle låtsas att jag hade en kjol som blåste lite och att jag försökte dölja mina ben. Svårt att leva sig in i det när man har tights och tunika.

När jag skulle därifrån kom nästa blonda tjej som sökte samma roll... Hon var skitsöt. Suck. Aja, på fredag/i helgen får jag reda på hur det gått.


Kommentarer
Malin Carlsson

Det gick säkert jätte bra :) Hoppas du får rollen ^^

2011-02-09 @ 18:40:03
Linnea H

Hoppas hoppas! :D Du får den säkert :D

2011-02-09 @ 23:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0