Den där gympapåsen!!

Är lite för trött den här veckan tror jag. Jag glömmer min gympapåse överallt. Vi har ju träning varje dag och därför behöver man en påse varje dag. Igår glömde jag den hos Esther (kom på det halvvägs till bussen och fick springa tillbaka... missade därför bussen och kom därför lite sent till kören) och jag glömde den även idag i skolan (med en blöt handduk och allt! Hej mögel)... Suck!

Idag hade vi ett träningspass på friskis & svettis. Var ganska kul och jobbigt. Kommer ihåg när man gick där med mamma när man var liten. Jag stod typ 2 cm från mamma... vilket har lett till att jag idag gör samma sak med mina kompisar. Inte för att jag är rädd eller osäker, jag bara glider dit på nåt konstigt sätt.


Kommentarer
mamma

Haha, jag kommer oxå ihåg att du stod väldigt nära mig och att det var svårt att ta ut rörelserna. Men det gjorde inget för det var så roligt att ha dig med och du var så söt i din lilla rosa balettkjol!!



Kommer även ihåg den gången du började hosta och vi gick ifrån mitt i passet. Då såg du förvånat på mig och frågade: Men FÅR du gå nu?!



Puss o kram mamma

2011-02-10 @ 18:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0