Infomöte

Gick hyfsat bra. Vi hade en tyst grupp.. Kommer ihåg att det var en tyst grupp också när jag var där på infomöte för 2 år sen. Det var som vanligt bara jag som skrattade (åt Philips skämt!) :p

Men jag hoppas att vi inte skrämde iväg alltför många ikväll, att några tyckte att skolan var bra. Jag älskar skolan i alla fall och blev taggad att börja när jag hörde alla lärare prata om skolan. Eller vänta... man går ju redan där, vilken tur då :)

Jag fick i alla fall ha den här coola tröjan på mig (I WILL keep it... no matter what they say.. ehehe):


Kommentarer
Frida

Det är nu en hel del i min klass som kommer att välja Fria som förstahandsval efter informationsmötet. Jag visste väl det! :D Alla blir så förvånade. ;)

2011-02-16 @ 19:50:52
URL: http://fridajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0